Laatste update: 1/11/2023
Preorders welke op 2, 28 en 31 okt jl. online kwamen vlogen de winkel uit, daarom staat de voorraad nu weer op 0 zodat we vanaf nu de tijd hebben om de bestelde orders te maken.
Het gaat in dit geval om de taarttoppers standaard en de kerstballen welke we in een x aantal versies hebben aangeboden.
Wat leuk dat je interesse hebt in mijn unieke kunst voor in huis en draagbare kunst.
Hieronder vind je een lijst met veelgestelde vragen.
Je besteld hier een uniek product wat ik speciaal voor jou maak, en vervolgens kun je er fijn naar uitkijken tot het moment dat het bij jou op mat ligt. We zijn in deze tijden gewend: vandaag besteld is morgen in huis.
Dat is hier niet het geval, ik heb geen voorraad en werk op bestelling.
Dat is iets wat jij natuurlijk snapt en is misschien juist de reden dat je bij mij iets moois en unieks laat maken.
Via social media en via email komen er dagelijks vragen, ik heb alle vragen hieronder genoteerd en hoop dat jouw antwoord erbij staat.
Levertijden algemeen:
Alle producten worden door mij persoonlijk gemaakt. Levertijden kunnen varieren naar gelang de grootte van de bestelling of de vraag naar mijn producten. Bij de producten lees je de levertijden.
De levertijd voor zowel B2B klanten als particulieren klanten is vanaf 3 tot max 6 weken.
Wanneer komen er weer preorders online?
Smileys kun je voortaan bij de vele verkooppunten kopen.
Een korte uitleg over mijn werkwijze:
Omdat ik alles maak in opdracht en zo min mogelijk met voorraad werk, kan het zijn dat je misgrijpt en de preorders zijn uitverkocht.
Planningtechnisch is het niet haalbaar om meer bestellingen aan te nemen, voorraad maken doe ik niet graag, stel je voor dat ik allemaal rode producten op voorraad heb, en niemand wil een rood product bestellen, dat is zonde.
Ik laat voordat ik de preorders online plaats, altijd via Instagram stories weten wanneer en hoelaat er een nieuwe voorraad-preorders online zal komen zodat jij het in de agenda kunt noteren. Wanneer je misgrijpt is het vaak balen zo is gebleken. Dus zorg dat je mijn IG pagina volgt om niets te missen.
Naast bestellingen via deze webwinkel maak ik producten voor een aantal verkooppunten.
De winkels bestellen of standaard kleuren, of we krijgen de vrije hand, en dus heeft ieder verkooppunt weer andere kleuren.
Hoe het werkt:
Wanneer ik de webwinkel voorraad aanvul met preorders en dit heb gedeeld via oa Instagram, is het vaak al snel uitverkocht.
(pre)orders en winkelorders maak ik in de max 6 weken die volgen.
Er zit veel tijd liefde en aandacht in ieder los product, er zitten veel stappen in het maken van iets moois en het is het wachten echt waard.
Wanneer komen er weer preorders online?
Dit kan pas zodra alle bestellingen de deur uit zijn.
En omdat ik natuurlijk ook een mens ben kan het voorkomen dat het leven er plots tussendoor kruipt, en dat het even onduidelijk is wanneer je nieuwe preorders kunt bestellen online, ik doe mijn best om dit altijd te communiceren, maar vergeef mij wanneer het even kan duren.. er is zoveel om aan te denken, te plannen, te regelen, bestellen, dat ik er weer ruimte voor heb in mijn hoofd en lijf zodra alle lopende bestellingen de deur uit zijn, ik deel het altijd via IG stories met een teller zodat je een melding ontvangt wanneer het online staat.
Kan ik zelf een product samenstellen? Bijvoorbeeld: geel met vlekken en neon panterprint op een Mona?
Omdat jouw beeld bij neon geel met beige stippen of wit met een grijs sausje, er wellicht net anders uitziet dan wat ik te bieden heb qua pigment en meng assortiment kun je een item niet (meer) zelf samenstellen.
Soms besteld een winkel een mix van kleuren mini's en mix van kleuren taarttoppers, ik deel het via IG stories zodat jij weet waar je deze kunt aanschaffen.
Kan ik op een wachtlijst komen?
Er is geen wachtlijst waar je op kunt komen.
Waar kan ik jouw werk kopen?
Verkooppunten kun je via deze link checken.
Deze lijst krijgt iedere maand een update. Via Instagram hoogtepunten kun je ook alle verkooppunten in mijn highlights 'winkels' bekijken.
Ik heb gemaild-bestelling gedaan maar niets gehoord?
Je ontvangt na het bestellen een bevestiging, check voor de zekerheid jouw spamfolder.
Jouw bestelling zal binnen 24 uur in behandeling genomen worden (geprint en in de planning verwerkt)
Je ontvangt een email zodra het vrolijke pakketje hier vertrekt.
Heb je tussendoor een vraag of opmerking over de gemaakte bestelling?
Stuur dan gerust een email naar info@suzannestevense.nl
Je ontvangt daar binnen 48 uur een reactie op.
Ik heb iets besteld maar kort daarna besloot ik nog iets te bestellen, betaal ik nu weer verzendkosten?
Wanneer je weer iets besteld, en het mag met een bestelling mee welke nog bij ons is, dan kun je dit in het opmerkingen veld noteren, bijvoorbeeld: deze bestelling mag met mijn andere bestelling mee. Zorg ervoor dat je i.p.v. verzenden, kiest voor: ophalen in het atelier. Dan hoef je geen verzendkosten te betalen want dat heb je bij de 1e bestelling al gedaan.
Kom je er niet uit? Neem dan even contact op.
Op welke dag verstuur je pakketjes?
Op vrijdag en maandag.
Iedere donderdag worden er producten geschuurd, de dag daarna stofvrij gemaakt en afgewerkt, doosjes gevouwen en meer.
Soms lukt het om alle pakketjes op vrijdag weg te brengen, en soms lukt dat niet. Daarom per 1-11 versturen we op vrijdag, maandag en soms nog tussendoor, zeker nu richting de feestdagen. Je ontvangt altijd een trackcode per mail wanneer ik het heb weggebracht. Check voor de zekerheid je spamfolder.
Over de draagbare kunst:
Wij werken heel graag met kleur want kleur is altijd een goed idee. Wij laten ons inspireren door de mooie dingen in het leven waar wij zelf heel blij van worden. Van een mooie bloem tot een kleur van een stofje op de markt. Zo ontstaat er ieder seizoen een nieuwe vrolijk makende collectie met heerlijke, unieke en soms eigenwijze kleurencombinaties.
Wij besteden veel liefde, tijd en aandacht aan het zorgvuldig samenstellen en testen van verschillende kleuren en pigmenten, wij streven vanzelfsprekend naar perfectie en zijn altijd bezig met het vernieuwen en optimaliseren van het ontwerp en maakproces. Daar komen een heleboel stappen bij kijken. Uiteindelijk bepalen wij, de ontwerpers en makers welke combinaties er uiteindelijk aangeboden worden in de collectie. Heb je zelf een kleurencombinatie in gedachten welke je graag eens zou zien in ons aanbod?
Je mag deze altijd als suggestie aan ons doorgeven, wie weet verschijnt deze een ander seizoen in het assortiment.
Voor het kiezen van de juiste ringmaat raden wij je aan om een ring van jezelf te meten, dan kun je goed bepalen welke ringmaat je bij ons kunt bestellen, meer info hierover lees je bij de productinformatie.
Dit is ook handig om te doen wanneer je een armband besteld, check thuis even de binnenmaar van een armband van jezelf
Productinformatie:
Klik hier.
Meer informatie over retour:
Klik hier.
Verzending:
Alle pakketen worden verstuurd met PostNL.
Via het opgegeven email adres ontvang je een track & trace code.
Pakketpost: €7,00
Brievenbuspost: €5,50
Beschadigde artikelen:
In het onwaarschijnlijke geval dat uw bestelling geheel of gedeeltelijk beschadigd aankomt, stuur mij dan zo snel mogelijk een e-mail naar: info@suzannestevense.nl met fotografisch bewijs van de schade (aan de producten en de staat van de buitenverpakking). Deze worden gebruikt om een schadeclaim in te dienen bij PostNL. We zullen ons best doen om het probleem op te lossen.
Bestellingen op maat ( Custom) en sale-artikelen kunnen niet worden geretourneerd, maar neem contact met ons op als er vragen of opmerkingen zijn over uw bestelling.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is..
Uitgesloten van retour:
Custommade orders en beschadigde producten welke niet door toedoen van maker zijn veroorzaakt worden niet teruggenomen.
BTW nummer op aanvraag.